| Morfeusz Moderator
 
 
 Dołączył: 16 Paź 2006
 Posty: 17
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/6
 Skąd: Legnica
 
 | 
			
				|  Wysłany: Śro 18:44, 18 Paź 2006    Temat postu: ParaWorld |  |  
				| 
 |  
				|   
 To druga już gra w ofercie firmy SEK, która wcześniej zasłynęła dzięki strategii Wiggles. ParaWorld jednak tamtego tytułu zupełnie nie przypomina. Akcję gry osadzono w prehistorii. Co ciekawe, w tej wersji rzeczywistości dinozaury wcale nie wyginęły i nieustannie zagrażają zamieszkiwanym przez ludzi terytoriom. Obejmujemy dowództwo nad jednym z tutejszych klanów starając się przeżyć w nietypowej rzeczywistości. Gra zachowuje wszystkie elementy standardowych RTS-ów przy czym na szczególną uwagę zasługuje unowocześniony moduł zarządzania jednostkami, który ma ułatwić kontrolowanie pojedynczych wojaków.
 
 Grę oparto na bardzo wydajnym silniku graficznym, dzięki któremu cały świat ParaWorld jest trójwymiarowy. Spore rozmiary map umożliwiły zaimplementowanie do gry nawet największych dinozaurów pokroju słynnego T-Rexa. Co ciekawe, wiele z nich można spróbować udomowić czy nawet wykorzystywać w walkach z innymi klanami.
 
 W ParaWorld każda podległa jednostka zachowuje się inaczej. Duży wpływ mają tu cechy charakteru konkretnej osoby. Autorzy udostępnili oczywiście możliwość szkolenia swych wojaków. W miarę kolejnych walk awansują oni na kolejne poziomy doświadczenia. Autorzy gry udostępnili również system awansowania swych podwładnych - Ci najlepsi staną na czele większych oddziałów.
 Ponad 50 gatunków zwierząt zamieszkujących świat gry (część z nich można udomowić a następnie wykorzystać w walkach).
 40 różnych gatunków dinozaurów.
 Pięć różnorakich stref klimatycznych.
 20 światów (map), na których można rozgrywać misje.
 Rozbudowana kampania singleplayer z trzema typami przywódców, każdy z nich wymaga zastosowania odmiennej taktyki działania.
 Trzy tryby prowadzenia walk w trybie multiplayer (poprzez LAN lub Internet - do 8 graczy).
 Rozbudowany system zarządzania podwładnymi umożliwiający obserwowanie rozwoju nawet pojedynczych jednostek.
 Możliwość zdobywania doświadczenia przez podległe oddziały.
 Możliwość wyposażania swych oddziałów w ulepszone zbroje i broń białą,
 
 
 
 
	  | Kod: |  
	  | http://www.filefactory.com/file/302143 http://www.filefactory.com/file/8f1341
 http://www.filefactory.com/file/be09cf
 http://www.filefactory.com/file/334ce6
 http://www.filefactory.com/file/8ce386
 http://www.filefactory.com/file/911830
 http://www.filefactory.com/file/028b37
 http://www.filefactory.com/file/60e4a9
 http://www.filefactory.com/file/440920
 http://www.filefactory.com/file/08aae8
 http://www.filefactory.com/file/180fb0
 http://www.filefactory.com/file/603b97
 http://www.filefactory.com/file/1227eb
 http://www.filefactory.com/file/c1a9a7
 http://www.filefactory.com/file/c38388
 http://www.filefactory.com/file/bedcde
 |  Hasło:
 webpunkt.ru
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  |