Forum Wszystko o Dementia OTS Strona Główna
->
Mini warezik
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
OTS Dementia
----------------
DO GMa
OTS
Screeny
Postacie
Forum
----------------
Forum
Hyde Park
Gry
Mini warezik
Na Luzie
OGŁOSZENIA
Tibia
----------------
RL Tibia
Pytania i Odpowiedzi
Porady
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Blade
Wysłany: Pon 17:30, 23 Kwi 2007
Temat postu:
Wet video starring incredible asian girl!
http://www.incredible-asians-online.info/907135/asian_dicked_hard.avi
Morfeusz
Wysłany: Śro 18:42, 18 Paź 2006
Temat postu: Company of Heroes
Company of Heroes jest strategią czasu rzeczywistego, stworzoną przez autorów Warhammer 40,000: Dawn of War i popularnej serii Homeworld. Omawiany produkt nawiązuje do burzliwych lat II Wojny Światowej, ale koncentruje się na działaniach Stanów Zjednoczonych w zachodniej części kontynentu europejskiego.
Scenariusz niniejszej pozycji otwiera moment słynnego morsko-powietrznego desantu Aliantów w Normandii, zaciekle bronionej przez okupacyjne wojska III Rzeszy. Kampania dla pojedynczego gracza, niczym wysokiej klasy film fabularny, przedstawia losy dzielnych amerykańskich żołnierzy z tytułowej „Kompanii Bohaterów”. Natomiast tryb multiplayer umożliwia zabawę (sieć lokalna, albo Internet) maksymalnie ośmiu osobom, kontrolującym siły sprzymierzone lub dowodzącym Niemcami. Naturalnie twórcy zaimplementowali mnóstwo autentycznych lokacji, maszyn militarnych itd.
Za sprawą graficznego „silnika” o nazwie Essence Engine wirtualna rzeczywistość prezentuje się niezwykle sugestywnie. Trójwymiarowy świat podatny jest na zniszczenia, więc oglądamy np. rozjeżdżanie przez czołgi kamiennych krzyży na cmentarzach, powstawanie lejów po eksplozjach oraz spektakularne walenie się budynków pod wpływem ciężkiego ostrzału. Dodatkowo realistycznie funkcjonująca Sztuczna Inteligencja czyni z towarzyszy broni znakomicie działający zespół, wykorzystujący przeszkody terenowe w charakterze osłon, błyskawicznie reagujący na ruchy przeciwnika etc. Z kolei technologia Havok (vide m.in. Painkiller, Max Payne 2: The Fall of Max Payne i Thief: Deadly Shadows) gwarantuje należyte odzwierciedlenie praw fizyki.
Kod:
http://www.speedshare.org/6VrMs5KohY
http://www.speedshare.org/buvHDAhUcu
http://www.speedshare.org/ej4NwVn1bv
http://www.speedshare.org/918MPOwjsj
http://www.speedshare.org/mmL09DJOiq
http://www.speedshare.org/ywtORuFacu
http://www.speedshare.org/RlgyLuJiLB
http://www.speedshare.org/aF05sbjnv0
http://www.speedshare.org/FZTuctTnFF
http://www.speedshare.org/NQwv5dppgW
http://www.speedshare.org/mGxFbTZrPG
http://www.speedshare.org/YT2ttXD67p
http://www.speedshare.org/AHVXXF8mim
Hasło:
webpunkt.ru
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Digital Dementia © 2002
Christina Richards
, phpBB 2 Version by
phpBB2.de
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin